Pomoc
Przeczytaj również:
↵ Jak przygotować plik do druku
↵ BLOG - formaty papierów
↵ BLOG - Dlaczego kolory na wydruku wyglądają inaczej, niż na ekranie
Czy zamawiając np. 500 szt. wizytówek mogę przesłać 5 rodzajów wizytówek po 100 szt.?
Niestety nie. Każda cena dotyczy jednego produktu. Zamawiając np. 500 wizytówek należy wysłać jeden plik z jednym projektem. Chcąc zamówić 5 rodzajów po 100 szt. należy wrzucić do koszyka 5 razy ten sam produkt po 100 szt.
Dlaczego nakłady kończą się często na 2000 szt.?
Nakłady kończą się na 2000 sztuk, ponieważ Sklep specjalizuje się w druku niskonakładowym. Jeżeli posiadacie Państwo do druku np. katalog w nakładzie 100 szt. to lepiej Państwo trafić nie mogliście. Natomiast jeżeli muszą Państwo wydrukować np. 5000 szt. ulotek to zachęcamy do kontaktu z naszymi handlowcami. Z przyjemnością wykonają oni dla Państwa potrzebną kalkulację indywidualną i doradzą, jeżeli będzie taka konieczność.
Kiedy otrzymam zamówiony druk jeżeli wybrałem opcję 1 dzień roboczy?
Dzień złożenia zamówienia jest dniem zerowym. Jeden dzień roboczy oznacza, że zamówienie złożone dziś do godziny 13:00 (a plik nie zostanie odrzucony z powodu błędów) wyślemy kurierem w dniu jutrzejszym (lub będzie gotowe do odbioru osobistego w dniu jutrzejszym od godziny 13:00).
Jeżeli zamówienie zostanie złożone dziś po godzinie 13:00, wysyłka nastąpi pojutrze (lub będzie możliwe do odbioru pojutrze po godzinie 13:00).
Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma wśród standardowych produktów?
Zamówienia, których nie ma w asortymencie Sklepu można realizować poza serwisem poprzez kontakt z naszymi handlowcami. Bardzo chętnie wykonamy dla Państwa indywidualną wycenę.
Mój plik jest bardzo ciężki. Czy mogę podjechać z plikiem nagranym na penrdive?
Pliki prosimy przesyłam wyłącznie drogą elektroniczną. Nie przyjmujemy plików w formie kości USB, czy płyt CD. Jeżeli plik jest zbyt ciężki, nasz pracownik prześle namiar na konto FTP przygotowane specjalnie dla państwa. Do konta tego nie będzie miała dostępu żadna inna firma.
Mogą państwo również przesłać nam link do pliku za pośrednictwem np. WeTransfer lub innego popularnego operatora.
Czy mogę zamówić produkt z pominięciem logowania i rejestracji?
Oczywiście! Sklep ma Państwu służyć, a nie ograniczać codzienną pracę. Jeżeli wygodniej jest Państwu wysłać zamówienie mailem, to zachęcamy właśnie do takiej formy kontaktu. Sklep wtedy może jedynie służyć do sprawdzenia cen i porównania nakładów.
Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź na zapytanie ofertowe?
Czas odpowiedzi nie przekracza 1 dnia roboczego.
Czy mogę liczyć na pomoc w sprawdzeniu pliku?
Tak! Choć ważne jest, aby przesyłali państwo do nas poprawnie przygotowane pliki, to z pewnością źle zapisany plik nie zostanie u nas wydrukowany. Wszystkie otrzymane projekty sprawdzamy i w miarę możliwości korygujemy od strony technicznej (ale nie od strony merytorycznej ani ortograficznej). Jeżeli korekta nie jest możliwa, zostaną państwo szczegółowo poinformowani, co należy poprawić.
Czy wykonujecie projekty graficzne?
Tak, posiadamy własne studio graficzne. Zapraszamy do kontaktu!
Czy po odrzuceniu dużego pliku, (np. z folderem) mogę przesłać ponownie tylko strony zawierające błędy?
Tak, oczywiście!
Czy dokonujecie korekty treści?
Dokonujemy jedynie korekt technicznych. Nigdy nie dokonujemy korekty treści.
Jaki jest czas realizacji poszczególnych produktów?
Termin realizacji liczony jest od momentu potwierdzenia poprawności plików przez naszego grafika. Od tego momentu termin rozpoczyna swój bieg.
Dla przykładu, jeżeli produkt został zamówiony z terminem realizacji 5 dni roboczych w poniedziałek, zostały poprawnie wgrane pliki i zaakceptowane przez naszego pracownika, a płatność została dokonana przez PayU, to towar będzie gotowy do odbioru lub wysyłki za 5 dni roboczych, czyli w kolejny poniedziałek (bo tydzień ma 5 dni roboczych).
Terminy realizacji zlecenia są podane na stronie danego produktu. Mają państwo możliwość wyboru spośród trzech opcji realizacji - ekonomicznej, standardowej i ekspresowej.
Czy można przyspieszyć termin realizacji?
Tak. Wystarczy wybrać szybszą opcję realizacji (np. ekspresową). Warto zwrócić uwagę, że im zostanie wybrana szybsza opcja realizacji, tym wyższą cenę zobaczą Państwo w sklepie. Dla odmiany, w przypadku wyboru trybu ekonomicznego czas się wydłuży, ale za to cena produktu spadnie.
Jaka firma przewozowa dostarczy mój towar?
W 90% przypadków będzie to firma UPS. W pozostałych przypadkach wysyłamy paczki firmami DPD i GLS - w zależności od godziny podjazdu przewoźnika.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję w czasie składania zamówienia.
Czy mogę zmienić adres dostawy dla poszczególnych zamówień?
Tak. Można tego dokonać w czasie składania danego zlecenia. Po złożeniu zamówienia również jest to możliwe, ale prosimy nie czekać do ostatniej chwili. Zdarza się bowiem, że zlecenia wychodzą z naszej firmy przed zadeklarowanym maksymalnym czasem realizacji.
Co to wysyłka anonimowa?
Wysyłka anonimowa to paczka, która nie ma żadnych informacji wskazujących na naszą firmę (nie ma w niej m.in. faktury w wersji papierowej. Fakturę otrzymają Państwo mailowo w pliku PDF). Dodatkowo na liście przewozowym nie ma namiarów na nasz sklep, a jedynie adres dostawy.
Czy wysyłacie paczki w sobotę?
Nie.
Czy wysyłacie paczki z dostawą na sobotę?
Tak. Opcja takiej wysyłki jest jednak znacznie droższa.
Czy mogę dostać fakturę proforma?
Tak. Prosimy o wysłanie maila z odpowiednią prośbą po złożeniu zamówienia.
Czy można otrzymać fakturę za zlecenie na inne dane niż te widniejące w Panelu Klienta?
Tak. Proszę wysłać nowe dane do faktury zaraz po złożeniu zamówienia.