KATALOGI KLEJONE

Produktami CYFROWO.COM.PL, z których jesteśmy najbardziej dumni, są bez wątpienia katalogi klejone i katalogi szyte. Inne artykuły przygotowujemy z taką samą troską, jednak rozumiemy, jak wielką wagę odgrywają foldery klejone, służące do prezentacji oferty produktowej. Z tego względu od lat dostarczamy Państwu katalogi klejone dopasowane do potrzeb danego przedsiębiorstwa.

 

Wybierz kolor wnętrza

Sam skomponuj dokładnie taki produkt, jaki potrzebujesz. Zacznij od wyboru koloru wnętrza. Zostaniesz przeniesiony do kalkulatora, gdzie będziesz mógł samodzielnie wykonać wycenę.

 

Kiedy warto wybrać katalogi klejone?

Wybierając materiały reklamowe dla danej firmy, trzeba podjąć szereg pozornie niewielkich decyzji, które później rzutują na cały projekt, a co za tym idzie – także wizerunek marki. Jedną z takich decyzji jest wybór pomiędzy katalogami klejonymi a szytymi.

Rodzaj łączenia stron warto uzależnić od przeznaczenia katalogu oraz jego grubości. Szycie sprawdza się lepiej przy niewielu stronach folderu. Z drugiej strony katalog klejony jest najlepszym rozwiązaniem, jeśli zależy Państwu na stworzeniu większego woluminu. Papier środka i strony okładki połączony w ten sposób wygląda profesjonalnie, a sam katalog reklamowy zyskuje odporność na długotrwałe użytkowanie. Klejenie w oprawie miękkiej, z którego korzysta nasza drukarnia, cechuje się elastycznością, co ułatwia przeglądanie wielostronicowych zestawień produktów.

Przy oprawie klejonej należy pamiętać o tym, że nie jest to oprawa przeznaczona do otwierania katalogu całkowicie na płasko. Taki sposób rozkładania katalogu klejonego można skutkować w dłuższej perspektywie postępującym uszkodzeniem siły klejenia. Jeżeli katalog ma być rozkładany na płasko (aby na przykład przez dłuższy czas studiować jego zawartość, mają obie ręce wolne), sugerujemy wybór oprawy szytej, a przy większej ilości stron, katalogi spiralowane. Oba wspomniane rodzaje opraw cechują się niezmierną wytrzymałością.

Katalogi klejone

 

Katalogi klejone – druk cyfrowy czy druk offsetowy?

Kolejną decyzją jest sposób druku danego katalogu.

  • Wydruk metodą offsetową – lepszy przy dużym nakładzie, wymaga jednak odpowiedniego przygotowania. Jeśli produkty do druku różnią się między sobą, koniecznie trzeba wymienić płyty drukarskie, co może wiązać się z wydłużonym czasem realizacji zamówienia albo wzrostem kosztów.
  • Druk cyfrowy – lepszy w przypadku katalogów o niedużym nakładzie (do 2000 szt.). Zmiana wzorów w obrębie jednego zlecenia wymaga jedynie edycji pliku, zatem zamówienie nie powoduje zakłóceń w pracy rozbudowanego parku maszynowego CYFROWO.COM.PL. Przygotowanie katalogów klejonych w ten sposób sprawia, że możemy uzyskać żywe, realistyczne kolory, co odgrywa ogromną rolę w katalogach produktowych.

 

Druk klejonych katalogów – konfiguracja zamówienia

Katalogi klejone PUR powinny być dopasowane do ich zastosowania oraz specyfiki firmy. Z tego względu udostępniamy Państwu możliwość konfiguracji zamówienia. Personalizacji podlegają różne parametry:

  • format – katalogi A4 (210 x 297 mm) są duże, prezentują więc produkty w czytelny sposób. Z drugiej strony katalogi A5 (148 x 210 mm) mieszczą się z powodzeniem nawet w małej teczce czy torebce;
  • papier okładki i środka – katalogi klejone drukujemy na kilku rodzajach materiału, np. papierze kredowym lub niepowlekanym (offsetowym);
  • rodzaj oprawy (uszlachetnienie) – produkt możemy pokryć folią mat lub błyszczącą;
  • pokrycie klejem – klejenie na dłuższym lub krótszym boku wpływa na sposób przeglądania katalogu.
    kolorowe katalogi klejone

     

    Klejone katalogi A5 i A4 z tłoczonym wykończeniem okładki

    Oferujemy Państwu również możliwość uzupełnienia zadruku okładki atrakcyjnym tłoczonym wykończeniem. Metoda Hot-Stampingu cieszy się uznaniem naszych zleceniodawców, którym zależy na wyjątkowym efekcie.

    Tłoczenie wykonujemy w dowolnym kształcie do wielkości 9 x 9 cm na okładce zewnętrznej. Folia błysk, mat czy efekt Soft Touch to nie jedyne opcje wykończenia takiego wzoru. Tłoczenie wykonujemy z zastosowaniem folii błyszczącej (metalicznej) w kolorze złotym lub srebrnym. Osobom bardziej wymagającym polecamy inny kolor foliowania okładki – aby poznać pełną ofertę, zachęcamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

    Druk katalogów klejonych z tłoczeniem wymaga wykonania specjalnej matrycy – przygotujemy ją dla Państwa i odeślemy wraz z zamówieniem albo pozostawimy do realizacji kolejnego zlecenia.

    Sposób wytłaczania sprawia, że niekiedy dochodzi do minimalnego przesunięcia wzoru (1-1,5 mm). Z tego względu tłoczenie nie powinno pokrywać się idealnie z grafiką, jaka zdobi klejone katalogi. Druk z tłoczeniem wymaga przesłania dodatkowej strony w pliku z obrazem – kształt tłoczenia trzeba wykonać kolorem czarnym (100% Black) i odpowiednio umiejscowić. W razie problemów lub pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

     

    Druk katalogów klejonych – cennik

    Oferujemy Państwu szeroką gamę opcji konfiguracyjnych przy składaniu każdego zamówienia, dlatego wycena poszczególnych zleceń odbywa się przez wygodny kalkulator na naszej stronie internetowej. O wycenę bardziej złożonych zamówień warto poprosić jednak naszych specjalistów. Wystarczy telefon lub wiadomość e-mail. W niektórych przypadkach przewidujemy zniżki, których nasz kalkulator nie uwzględnia, dlatego zachęcamy do kontaktu.