×

Regulamin

1. DEFINICJE
1.1. Klient – firma prowadząca działalność gospodarczą zlecająca Cyfrowo.com.pl wykonanie produktu.
1.2. Plik – plik graficzny wysłany przez Klienta do systemu zamówień w formacie zgodnym ze specyfikacją podaną na stronie internetowej.
1.3. Produkt – będący przedmiotem zlecenia, wykonany zgodnie z parametrami zamieszczonymi na stronie internetowej.
1.4. Sprawdzenie pliku – weryfikacja poprawności otrzymanego pliku, wykonywana przez pracownika Cyfrowo.com.pl
1.5. Koszyk – zbiór produktów wybranych przez Klienta. Klient może dodawać i usuwać Produkty z koszyka do czasu złożenia zamówienia. Wszystkie produkty w koszyku tworzą automatycznie zamówienie. Po złożeniu zamówienia wszelkie zmiany są niemożliwe.
1.6. Status zamówienia – etap, na którym aktualnie znajduje się dane zlecenie.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Złożenie zamówienia w Drukarni Internetowej Cyfrowo.com.pl jest równoznaczne z zawarciem umowy wykonania produktu pomiędzy Klientem a Cyfrowo.com.pl.
2.2. Cyfrowo.com.pl zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych swoich Klientów osobom trzecim. Wszystkie dane będą przetwarzane wyłącznie przez Cyfrowo.com.pl w celach poprawnego wykonania zlecenia, kontaktu z Klientem oraz wysyłki zamówionych towarów. Cyfrowo.com.pl zastrzega sobie również prawo do przesyłania na adresy e-mail zarejestrowanych użytkowników oraz innych uczestników, których dane uzyskano w trakcie działalności handlowej, informacji handlowych oraz niehandlowych.
2.3. Klient rejestrując się na serwisie Cyfrowo.com.pl zgadza się na otrzymywanie korespondencji od Cyfrowo.com.pl na adres elektroniczny podany podczas rejestracji, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz 1204). Klient wyraża również zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celach marketingowych oraz umieszczenie ich w bazie danych Cyfrowo.com.pl zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 133,pozycja 883).
2.4. Akceptując regulamin Cyfrowo.com.pl Klient zgadza się i akceptuje politykę prywatności przedstawioną na stronie www.cyfrowo.com.pl
2.5. Zakup usługi drogą internetową jest zobowiązaniem na zasadzie umowy – zlecenia, gdzie Klient jest Zleceniodawcą, a Zlceniobiorcą jest Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Omnidium Szczygieł Zbigniew, ul. Katowicka  182, 41-500 Chorzów, NIP: 548-240-84-68m REGON: 240215855 prowadzący serwis internetowy Cyfrowo.com.pl
2.6. Zlecenia usługi może dokonać tylko osoba pełnoletnia.
2.7. Zamówienia w Cyfrowo.com.pl można składać wyłącznie po dopełnieniu procedury rejestracyjnej. Czynność ta jest równoznaczna z akceptacja Regulaminu i polityki prywatności. W efekcie rejestracji Klientowi zostanie nadane indywidualne konto.
2.8. Cyfrowo.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy, np. w treści materiału. Jeśli zawierają one treści niezgodne z polskim prawem, Cyfrowo.com.pl może odmówić przyjęcia zlecenia. Klient wysyłając zlecenie poświadcza, że nie narusza niczyich praw autorskich i ma prawo do korzystania z nich.
2.9. Cyfrowo.com.pl zastrzega sobie prawo do nie wykonania zlecenia jeżeli system informatyczny w wyniku błędu informatycznego, błędu wyświetlenia lub innego niezależnego od Cyfrowo.com.pl wyzerował ceny albo wprowadził ceny ujemne lub pomniejszył ceny. Złożone zamówienia w okresie błędnego działania systemu powoduje automatycznie, że zawarta umowa między Cyfrowo.com.pl, a Klientem jest nieważna. O fakcie tym Cyfrowo.com.pl poinformuje niezwłocznie Klienta pocztą elektroniczną na adres podany podczas rejestracji.
2.10. Cyfrowo.com.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyn. O fakcie odmowy realizacji zamówienia Klient będzie poinformowany drogą elektroniczną  poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres podany podczas rejestracji.

3. ZAMÓWIENIA
3.1. Złożenie zamówienia jest możliwe po przesłaniu plików spełniających wymogi określone w parametrach produktu.
3.2. Przesłany plik zostaje poddany sprawdzeniu pod względem jego prawidłowego przygotowania do prac poligraficznych. Klient otrzymuje wynik sprawdzenia pliku w postaci raportu lub informacji mailem oraz w panelu Klienta.
3.3. Składając zamówienie Klient podaje adres wysyłki. W przypadku zamówień realizowanych płatnością Za pobraniem adres wysyłki musi być tożsamy z adresem zawartym w danych rejestracyjnych Klienta.
3.4. Pliki prosimy przesyłam wyłącznie drogą elektroniczną. Nie przyjmujemy plików w formie kości USB, czy płyt CD. Jeżeli plik jest zbyt ciężki, nasz pracownik prześle namiar na konto FTP przygotowane specjalnie dla państwa. Do konta tego nie będzie miała dostępu żadna inna firma.
Mogą państwo również przesłać nam link do pliku za pośrednictwem np. WeTransfer lub innego popularnego operatora.


4. REALIZACJA
4.1. Cyfrowo.com.pl wykonuje zlecenie druku na podstawie przesłanego przez klienta pliku. Plik musi być przygotowany zgodnie z parametrami znajdującymi się przy opisach produktów.
4.2. Terminy realizacji zamówień określają maksymalny czas w jakim zamówienie zostanie odebrane przez firmę kurierską i są określone bezpośrednio przy każdym produkcie na stronie Cyfrowo.com.pl. Termin realizacji jest obliczany na podstawie dni roboczych. W przypadku gdy zamówienie zawiera produkty o różnych terminach realizacji, maksymalnym terminem wysyłki będzie czas potrzebny na wykonanie produktu o najdłuższym terminie realizacji.
4.3. Dzień złożenia zamówienia jest dniem zerowym. Jeden dzień roboczy oznacza, że zamówienie złożone dziś do godziny 13:00, (a plik nie zostanie odrzucony z powodu błędów) wyślemy jutro kurierem (lub będzie gotowe do odbioru osobistego jutro od godziny 13:00).
Jeżeli zamówienie zostanie złożone dziś po godzinie 13:00, wysyłka nastąpi pojutrze (lub będzie możliwe do odbioru pojutrze po godzinie 13:00).
4.4. Termin realizacji zlecenia może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Cyfrowo.com.pl. Klient o zmianie terminu zostanie powiadomiony tak szybko, jak będzie to możliwe.
4.5. Dane o czasie dostawy podawane przez firmę kurierską są dostępne na stronie firm kurierskich. np. www.ups.com
4.6. Cyfrowo.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z winy firmy kurierskiej.
4.7. Nowe zamówienia zostaną anulowane, jeżeli w ciągu 14 dni Cyfrowo.com.pl nie otrzyma od Klienta poprawnych plików lub zamówienie nie zostanie opłacone pomimo wyboru opcji płatności "przedpłata".
4.8. Materiały wysłane do realizacji mogą być archiwizowane, a ich treść traktowana jest jako poufna.
4.9. Cyfrowo.com.pl zastrzega sobie prawo do korygowania plików, które nie spełniają wstępnych wymogów technicznych, a  korekcja będzie umożliwiała doprowadzenie pliku do wersji nadającej się do druku (np. odsunięcie tekstu od linii cięcia). Takie zmiany nie podlegają reklamacji.
4.10. Cyfrowo.com.pl nie bierze odpowiedzialności za pliki przygotowane niezgodnie ze specyfikacją umieszczoną na stronie www.cyfrowo.com.pl. Pracownik drukarni dołoży wszelkich starań aby poprawić wszystkie ewentualne błędy lub poinformować Klienta o konieczności ich poprawy, lecz odpowiedzialność za ich popełnienie spoczywa wyłącznie na Kliencie.
4.11. Podane na stronie nakłady nie odnoszą się do sumu kilku mniejszych nakładów. Np. chcąc zamówić 5 rodzajów wizytówek po 100 szt., należy wrzucić 5 razy ten sam produkt po 100 szt. do koszyka. Zamawiając natomiast 500 wizytówek należy wysłać tylko jeden plik, z jednym projektem.

5. PŁATNOŚCI
5.1. Za datę płatności przyjmujemy termin zaksięgowania wpłaty na koncie Cyfrowo.com.pl
5.2. Ceny opublikowane w cenniku na Stronie Internetowej są cenami netto, do których będzie doliczany podatek VAT.
5.3. Faktura wystawiana jest z datą realizacji zamówienia.
5.4. Faktura wysyłana jest w postaci elektronicznej na adres e-mail podany przy rejestracji.
5.5. Cyfrowo.com.pl zastrzega sobie możliwość odmowy wykonania zlecenia jeżeli poprzednia płatność nie jest uregulowana.
5.6. Cyfrowo.com.pl zastrzega sobie możliwość odmowy wykonania zlecenia z formą płatności za pobraniem, jeżeli kwota złożonych i nieopłaconych zamówień przekracza 1000 zł netto.
5.7. Cyfrowo.com.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen w każdym czasie bez podawania przyczyny oraz prawo do organizowania akcji promocyjnych, dostępnych tylko dla wybranych grup promocyjnych albo grup Klientów.
5.8. W przypadku dokonania przedpłaty, a następnie rezygnacji z zamówienia zwrot przedpłaty nastąpi w ciągu 5 dni roboczych.

6. DOSTAWA
6.1. Produkty zamówione w Cyfrowo.com.pl mogą być dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej lub mogą być odebrane osobiście.
6.2. W przypadku reklamacji, Klient zobowiązany jest dostarczyć towar do Cyfrowo.com.pl na własny koszt.
6.3. Ewentualne uszkodzenia w transporcie powinny zostać spisane w obecności kuriera i udokumentowane protokołem. Reklamacja uszkodzeń transportowych bez przedłożenia protokołu szkodowego nie będą mogły zostać rozpatrzone z przyczyn niezależnych od Cyfrowo.com.pl.
6.4. Koszt produktu nie zawiera kosztów przesyłki. Z reguły towar mieści się w granicach jednej przesyłki.
6.5. W przypadku nie odebrania zamówienia od kuriera, Zamawiający zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotnej oraz ponownej przesyłki. Przed ponowną wysyłką zamówienia wymagana jest przedpłata kosztów przesyłki oraz wartości zamówienia pobraniowego.

7.  REKLAMACJE
7.1. Reklamacje można złożyć do 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 2 dni roboczych od uzyskania wszystkich niezbędnych informacji.
7.2. Reklamacje dotyczące różnicy pomiędzy ilością dostarczonego towaru, a otrzymanego przez klienta muszą zostać zgłoszone drogą mailową w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.
7.3. Reklamacje dotyczące kolorystyki druku będą rozpatrywane tylko po porównaniu z odbitką certyfikowaną dostarczoną przez i na koszt Klienta. Wydruki z drukarek oraz innych wydruków np. proof bez certyfikacji nie będą uwzględnianie.
7.4. Reklamacje dotyczące kolorystyki druku będą rozpatrywane tylko jeżeli odchylenie od pliku wzorcowego będzie większe niż 5% nasycenia barw.
7.5. Błędy w treści zleconego materiału nie podlegają reklamacji.

7.6. W przypadku wykonania projektu przez Cyfrowo.com.pl wszelkie błędy merytoryczne nie podlegając reklamacji. Klient ma obowiązek sprawdzić projekt przed akceptacją do druku.
7.7. Powtórne wykonanie zlecenia lub zwrot zapłaty może nastąpić wyłącznie po zwróceniu Zleceniobiorcy całego zamówionego nakładu.
7.8. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient ponosi koszty ponownego wysłania reklamowanego towaru.
7.9. W przypadku uznania reklamacji, Cyfrowo.com.pl realizuje nieodpłatnie ponowne zamówienie oraz ponosi koszty dostarczenia towaru do Klienta.
7.10. Mogą wystąpić różnice kolorystyczne w stosunku do obrazu obserwowanego na monitorze (każdy monitor ustawiony jest inaczej a ponadto obraz na nim widziany jest w modelu barw RGB, a druk odbywa się w modelu CMYK) oraz wydrukach na ogólnodostępnych urządzeniach drukujących nabiurkowych (ich jakość i zastosowana technologia nie są równoległe do produkcyjnego druku cyfrowego). Różnice takie nie podlegają reklamacji.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. Regulamin obowiązuje od kwietnia 2013 r.
8.2. Wszelkie ewentualne spory rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby Cyfrowo.com.pl.
8.3. Poprzez złożenie zamówienia Klient akceptuje Regulamin.
8.4. Grafiki zawarte w sklepie internetowym przedstawiają przykłady produktów i mogą się różnić od zamówionych.
8.5. Klient składając zamówienie zgadza się na przesłanie faktury drogą elektroniczną (Rozporządzenie Ministra Finansów z 17 grudnia 2010 w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej).
Kontakt
Drukarnia Cyfrowa CYFROWO.COM.PL
ul. Katowicka 182
41-500 Chorzów

tel. 32 725 62 25

INFOLINIA (tel. stacjonarne):
801 022 319


Ewa Czechowska
tel. 795 656 196
e-mail: ewa@cyfrowo.com.pl

Filip Koprowski
tel. 506 169 756
e-mail: filip@cyfrowo.com.pl

Mateusz Słodkiewicz
tel. 531 023 319
e-mail: biuro@cyfrowo.com.pl

Katarzyna Gajdzik [urlop do 3 września]
tel. 570 656 196
e-mail: handlowy@cyfrowo.com.pl


Informujemy, że w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi rozmowy telefoniczne są nagrywane. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na nagrywanie prosimy o kontakt drogą mailową.

Wybierz kategorię

Potrzebują Państwo pomocy?
tel. stacjonarne: 801 022 319
komórki: 531 023 319