BROSZURA REKLAMOWA

 

Świetną promocją działalności jest broszura reklamowa. Zawiera wszelkie informacje dotyczące produktów i usług. Zapoznaje klientów z asortymentem lub przekazuje komunikaty. Zachęca do skorzystania z oferty przedsiębiorstwa. W CYFROWO.COM.PL zadbamy o najlepszą jakość druku, solidny papier i estetyczne projekty.

 

Wybierz rodzaj oprawy

Sam skomponuj dokładnie taki produkt, jaki potrzebujesz. Zacznij od wyboru oprawy. Zostaniesz przeniesiony do kalkulatora, gdzie będziesz mógł samodzielnie wykonać wycenę.

 

Broszura – co to?

Co to jest broszura? Przeciętna broszura reklamowa składa się z arkuszy wypełnionych informacjami. Może mieć nawet do kilkudziesięciu stron. Druk broszur może różnić się od siebie pod wieloma względami, między innymi formatem czy gramaturą papieru. Kluczowe jest również odpowiednie projektowanie graficzne i treść. Muszą być w pełni dopasowane do potrzeb zamawiającego i adekwatne do charakteru broszury.

Mogą pełnić dwie zupełnie różne funkcje – reklamową i informacyjną. Przeciętna broszura reklamowa zawiera treści związane z firmą i jej ofertą. Dbamy, by zachęcała profesjonalnym wykonaniem. Broszura informacyjna zwykle służy zwięzłemu czy obrazowemu przekazaniu komunikatów.

 

Broszury reklamowe

Jak ulotki i plakaty – muszą zwrócić uwagę klienta. To materiały reklamowe, które są zarówno źródłem informacji, jak i promocją. Grupę potencjalnych klientów należy zachęcić od pierwszego spojrzenia, za co odpowiada projekt graficzny. Własne zdjęcia i merytoryczna treść mówi o ofercie najlepiej. Drukowanie broszur do użytku w przedsiębiorstwie pokaże, że klient może czuć się zaopiekowany.

Druk broszur reklamowych jest strategią marketingową, która idealnie uzupełni tę w mediach społecznościowych. Zawiera się w niej wszelkie informacje na temat usługi czy promuje produkt. Podkreśla się również wartości firmy czy jej cel. To również sposób, by dotrzeć do osób starszych. Warto zadbać więc o stonowany projekt broszury. Co najważniejsze, potencjalny klient musi poznać lokalizację przedsiębiorstwa i kontakt do niego.

 

Broszury informacyjne

Co to broszura informacyjna? Jest to katalog przeznaczony do szerzenia informacji. Zwykle służy urzędom czy placówkom opieki zdrowotnej. Za pomocą ilustracji grupa odbiorców lepiej zrozumie istotny komunikat. Projekt zawiera więc często infografiki. Ten produkt ma przede wszystkim służyć zwiększeniu świadomości społecznej.

 

Broszura reklamowa w firmie

Druk broszur to jeden z podstawowych elementów promocji przedsiębiorstw. Z drukarnią CYFROWO.COM.PL, broszury reklamowe Państwa firmy będą solidne, oryginalne i zachęcające. Decydując się na broszurę, zapoznają Państwo nowych klientów z wachlarzem swoich usług, jednocześnie podkreślając profesjonalizm. Gdzie można to wykorzystać?

Broszurę reklamową można wręczyć klientowi w siedzibie firmy lub w okolicy. Co ważne, nie znikną jak reklamy internetowe. W dodatku zawierają znacznie więcej treści. Odbiorcy mogą zapoznać się z nimi w domu. Takie produkty są wizytówką przedsiębiorstwa. Będą reprezentować firmę na wszelkich spotkaniach, targach czy konferencjach. Z tego powodu broszura reklamowa musi być profesjonalnie wykonana.

 

Druk broszur reklamowych

Aby cieszyć się broszurą reklamową najlepszej jakości, serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty drukarni CYFROWO.COM.PL. U nas druk broszur reklamowych odbywa się na wysokiej klasy urządzeniach. Tworzymy na wielokrotnie testowanym sprzęcie, a broszury reklamowe kontrolujemy na każdym etapie produkcji. Nasz zespół to grupa profesjonalistów, których łączy doświadczenie, jak i pasja. Stawiamy czoła nawet największym wyzwaniom. Działamy sprawnie i dokładamy wszelkich starań, by każda broszura reklamowa spełniała oczekiwania klienta.

 

Druk i projekty graficzne broszur reklamowych

Oferujemy nie tylko drukowanie broszur - na państwa życzenie z chęcią wykonamy również design. Posiadamy własne studio graficzne, które zadba o każdy element wyglądu Twojej broszury. Profesjonalnie wykonany projekt i druk broszur, zapewnia pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Nie bez powodu broszurę muszą wykonać fachowi graficy i doświadczone drukarnie. Tak jak przy ulotce źle wykonany design i słaby druk cyfrowy może odrzucać, tak samo będzie odpychać nas od przeczytania broszury. Nie można więc tego bagatelizować. Komunikacja wizualna firmy sugeruje jej prezentowane wartości, autorytet i doświadczenie w branży. Liczy się nie tylko czcionka i ułożenie logo, a cały układ grafiki. Zachęcamy więc do zapoznania się z ofertą naszych prac graficznych i druku broszur.

 

Projekt broszury reklamowej w drukarni CYFROWO.COM.PL

Nasze projekty graficzne są w pełni zindywidualizowane. Każda broszura, ulotka czy plakat jest wyrażeniem działalności Klienta. Dbamy więc o odpowiednią komunikację, by jak najlepiej dopasować się do Państwa preferencji. Dzielimy się również własną wizją, zgodnie z wieloletnim doświadczeniem. Każdą broszurę reklamową projektujemy tak, by rzetelnie przekazywała informacje w miłej dla oka formie. Kształty, kolorystyka i inne elementy grafik mają ogromne znaczenie w reklamie.

 

Druk broszur – cennik

Broszura reklamowa – co wpływa na jej cenę? To nie tylko papier czy format broszury. To też strony, tłoczenie na okładce, nakład i tryb realizacji. Niezwykłe znaczenie ma również rodzaj oprawy. Oferujemy:

  • katalogi szyte – arkusze papieru połączone zeszytowo dwoma metalowymi zszywkami;
  • katalogi klejone – oprawa miękka uzyskana poprzez połączenie kartek środka specjalnym klejem. Całość okala gruba okładka. W tej formie oprawy wydawane jest 90% książek na polskim rynku;
  • katalogi spiralowane – oprawa uzyskana dzięki połączeniu wszystkich kartek – zarówno środka, jak i okładki – metalową spiralą dostępną w różnych kolorach.

Ważne jest także zachowanie barw czarno-białych lub koloru. To również znacznie wpływa na koszt. Jeśli wiemy, jaki druk broszur nas interesuje – dokładny cennik znajdziemy na stronie. Kwota za nakład pojawi się po uzupełnieniu niezbędnych informacji.

 

Drukowane materiały reklamowe

Jednym z najlepszych sposobów na promocję usług jest właśnie forma broszury. Cyfrowy druk broszur to popularne rozwiązanie, wykorzystywane przy małoformatowych materiałach. Dzięki temu broszury reklamowe czy ulotki są produkowane nadzwyczaj szybko. Taka metoda marketingu jest stosunkowo tania. Na broszury reklamowe w niewielkiej liczbie może sobie pozwolić wiele małych przedsiębiorstw. Swobodnie będą Państwo również manewrować tym, kim są odbiorcy reklamy.

 

Drukowanie broszur – zastosowania

Do czego zwykle przeznaczone są broszury? Jakie są możliwości ich wykorzystania?

  • promocja nowości – to najczęstsze zastosowanie. Broszura reklamowa zapozna zarówno stałych, jak i potencjalnych klientów z kolejnymi produktami;
  • przedstawienie asortymentu – to informacja o stałych usługach, które można znaleźć w danym przedsiębiorstwie. Może stanowić swego rodzaju portfolio;
  • edukacja – służy przekazywaniu wiedzy na tematy społeczne, zdrowotne czy finansowe;
  • zbiór informacji – jeśli klienci danego przedsiębiorstwa często mają podobne pytania, taka broszura rozwieje wszelkie wątpliwości. Może składać się z najważniejszych wiadomości lub mieć formę FAQ.

 

Broszura reklamowa – jaki format wybrać?

Format broszury ma duże znaczenie. Od tego zależy, czy zmieszczą się na niej wybrane fotografie, grafiki i teksty. Nie można również zapomnieć o logo firmy. Jeśli chcą Państwo uświadomić klientów na temat własnej działalności i zawrzeć wiele treści – sugerujemy druk broszur w formacie A4 (210 × 297 mm). Przy minimalistycznej broszurze dobre będą A5 (148 × 210 mm), A6 (105 × 148 mm) czy DL (99 × 210 mm).

 

Co powinna zawierać broszura reklamowa?

Podobnie jak ulotki – nigdy nie wiadomo, w czyje ręce trafi broszura. Zanim więc zostaną oddane propozycje projektów, sprawdźmy, czy zawierają podstawowe informacje dotyczące przedsiębiorstwa. Dlaczego? Jeśli nie znajdzie się tam choćby jeden sposób, w jaki można się skontaktować z firmą, może dojść do utraty potencjalnego klienta. W broszurze warto zawrzeć:

  • nazwę przedsiębiorstwa;
  • numer telefonu do biura;
  • adres siedziby;
  • e-mail;
  • adres strony internetowej;
  • nazwę lub adres profilu firmy w mediach społecznościowych.

Nie jest to ulotka, by wypełniać ją po brzegi danymi. Należy jednak pamiętać o możliwości kontaktu lub pewnych elementach identyfikacyjnych.

 

Odpowiednia drukarnia broszur

Aby drukowanie broszur dla przedsiębiorstwa przyniosło satysfakcjonujące efekty, drukarnia musi wykazać się najlepszymi urządzeniami. Nasz nowoczesny park maszyn sprawia, że możliwy jest druk broszur w najwyższej jakości z zachowaniem szybkości wydruku. Jesteśmy fachowcami – specjalizujemy się produkcji małych serii. Zwykle jest to od 25 do 500 sztuk. Wykonamy jednak usługi również w zakresie 2000 sztuk. Dzięki temu można dokonać wydania broszur reklamowych nawet tego samego dnia roboczego. Oferujemy również stałego opiekuna do Państwa dyspozycji w zakresie doradztwa. Zachęcamy do skorzystania z naszych usług!

 

Druk broszur reklamowych – jak samodzielnie wykonać kalkulację ceny?

Kalkulator on-line naszych produktów jest bardzo rozbudowany i na pewno pozwoli na dobór najlepszego rozwiązania w przewidywanym budżecie. Aby spersonalizować zamówienie, wystarczy rozwijać po kolei każdą opcję i zaznaczać pożądane zmienne. Po każdym oznaczeniu kalkulator w czasie rzeczywistym przelicza cenę i wyświetla ją w różnych nakładach. Co więcej, dostępne są aż 3 warianty cenowe w zależności od tego jak szybko potrzebny jest wydruk. Tryby ekonomiczny, standardowy oraz ekspresowy różnią się kosztem.

 

Format broszury

Aby umożliwić Klientom uzyskanie materiałów biznesowych zgodnych z Państwa wizją, przygotowujemy broszury w kilku formatach. Dostępne opcje to:

  • A4 (210 × 297 mm),
  • A5 (148 × 210 mm),
  • A6 (105 × 148 mm),
  • DL (99 × 210 mm),
  • 210 × 210 mm.

Każdą opcję możemy według projektu zszyć lub skleić na dłuższym lub krótszym boku w pionie albo poziomie dla wygody odbiorcy.

 

Okładka broszury reklamowej

Okładka może być zadrukowana obustronnie lub wyłącznie po zewnętrznej stronie. Z powodzeniem mogą Państwo wybrać także opcję bez okładki. Wówczas druk broszur może zostać zrealizowany na jednym papierze. Takie rozwiązanie daje m.in. możliwość wykonania broszury reklamowej w całości na plastiku. To doskonała decyzja, gdy zależy nam na bardzo dużej wytrzymałości mechanicznej i odporności na wodę.

 

Uszlachetnianie

Dodatkowo możliwe jest uszlachetnienie okładki, w tym m.in. złocenie wybiórcze i srebrzenie wybiórcze. Metalizacja, czyli hot-stamping, nie wymaga stosowania matrycy. To nowoczesna i niewymagająca technologia, nadająca produktom ekskluzywny charakter.

 

Druk broszur – jaki papier wybrać?

  • Papier kredowy – powlekany z obu stron papier przeznaczony do wymagających druków ze zdjęciami, ponieważ pozwala na bardzo dobre odwzorowanie kolorów. To najbardziej uniwersalny i ekonomiczny wybór. Przez osoby spoza branży poligraficznej papier określa się często jako „śliski”. Możliwe są dwa rodzaje wykończenia powierzchni (powleczenia): matowe i błyszczące.
  • Papier offsetowy DNS – bezdrzewny, niepowlekany papier premium idealny do druku laserowego. Wyjątkowo jasna biel zapewnia doskonały kontrast dla tekstu i grafiki. Papier DNS ma matowe wykończenie, dzięki czemu świetnie nadaje się do reprezentacyjnych materiałów firmowych.
  • Papier satynowy Color Copy – papier satynowany, niepowlekany, przeznaczony do laserowych urządzeń drukujących. Jego powierzchnia jest wyjątkowo gładka, przez co kolorowe druki są jasne i intensywne. Nawet przy niskiej gramaturze kolory nie prześwitują na drugą stronę papieru.
  • Papier ekologiczny Bio Top – bezdrzewny, niepowlekany papier premium w kolorze delikatnie kremowej bieli. Pozyskuje się go ze źródeł zarządzanych odpowiedzialnie (na miejsce wyciętego drzewa sadzone jest kilkanaście nowych).
  • Papier ekologiczny Nautilus Superwhite – papier niepowlekany, w 100% przygotowany z przerobu włókien FSC (do bielenia nie zastosowano szkodliwego chloru gazowego). Jest wyjątkowo gładki, nieprzezroczysty oraz posiada lekko szary odcień bieli.
  • Papier ekologiczny Cyclus – dwustronnie powlekany, matowy papier przygotowany w 100% z makulatury. Cechuje go przy tym znakomita drukowalność i wygląd.
  • Kraftliner – wytwarzany jest z mieszanki masy celulozowej z masą makulaturową. Papier ma brązowy kolor o innym odcieniu na każdej stronie. Najlepiej sprawdza się do drukowania prostych projektów w czerni lub w ciemnych kolorach.
  • Papier ozdobny Stardream – jest barwiony w masie (czyli cała kartka ma ten sam kolor), dwustronnie metalizowany, o gładkiej powierzchni i szerokiej gamie kolorystycznej.
  • Papier syntetyczny (plastik) – składa się z rdzenia poliestrowego dwustronnie powlekanego powierzchnią do zadruku w technologii cyfrowej. Taki „papier” sprawdza się, gdy potrzebna jest duża wytrzymałość i wysoka jakość wydruku.

 

Wybrane rodzaje papierów z naszej oferty dostępne są w kilku gramaturach. Im wyższa gramatura papieru, tym arkusz jest grubszy i sztywniejszy. Zdarza się jednak, że papiery pomimo tej samej gramatury mają nieco inną sztywność i grubość. Papiery kredowe w powleczeniu matowym są odrobinę bardziej sztywne niż kreda w polweczeniu błyszczącym. Natomiast w przypadku papierów offsetowych można zauważyć, że są one grubsze aniżeli papiery kredowe – w przybliżeniu o około 10%.

 

Liczba stron broszury

W zależności od charakteru projektu każda przygotowana przez nas broszura może mieć zróżnicowaną liczbę stron. Artykuły takie jak menu, katalogi usługowe czy krótkie materiały dla kontrahentów przedsiębiorstwa zamykają się nawet w 8 stronach. Z powodzeniem przygotowujemy także obszerne woluminy do 256 stron (np. spis produktów, książki czy szczegółowe instrukcje).

 

Rodzaj szycia

Sposób szycia to ostatnia opcja do wyboru podczas personalizacji zamówienia  na druk broszur. Dotyczy tylko niewielkich broszur, ale może znacznie usprawniać ich użytkowanie oraz wpływać na żywotność materiałów. Różnicą pomiędzy zszywkami płaskimi a oczkowymi jest możliwość wpięcia broszury zszytej oczkowo do segregatora.


↵   Powrót do strony głównej