Naklejki firmowe

Temat:


Naklejki z logo firmy – „oklej” swoją firmę z CYFROWO.COM.PL

Data ostatniej modyfikacji: 23.01.2024 r.

Naklejki firmowe z logo

 

Od znakowania czy zabezpieczenia produktów, przez aranżację wnętrza w sklepie, po promocję firmy w akcjach marketingowych. Naklejki firmowe z logo, napisami i piktogramami to jeden z najczęściej wykorzystywanych materiałów drukowanych w każdym przedsiębiorstwie. Sprawdź, jakie są ich rodzaje, do czego służą i jakie możliwości daje druk naklejek w naszej nowoczesnej drukarni CYFROWO.COM.PL.

 

Naklejki firmowe – indywidualny projekt i realizacja

Naklejki bądź etykiety drukowane na samoprzylepnym podłożu to jeden z najczęściej zamawianych w naszej drukarni CYFROWO.COM.PL materiałów firmowych. Dlatego przygotowaliśmy ultranowoczesną linię produkcyjną i maszyny, które pozwalają nam realizować indywidualne projekty. Przygotowujemy naklejki firmowe w dowolnych kształtach, w naprawdę szerokim spektrum rozmiarów, także w wielkim formacie, z nadrukami według projektu. To może być tylko logo firmy albo jakiś inny symbol, ale również złożona kreacja reklamowa, a nawet cały projekt opakowania.

Naklejki firmowe z własnym nadrukiem i w dowolnym kształcie zamówią Państwo u nas na arkuszu zbiorczym (nacięte po obrysie), na pojedynczych arkuszach czy na rolce do naklejania ręcznego lub maszynowego. Przygotujemy w zasadzie wszystkie materiały potrzebne do oklejania produktów, paczek, gadżetów czy upominków, urządzeń, samochodów, a nawet wnętrz. Naklejki stały się najprostszą, najszybszą i najwygodniejszą metodą znakowania wszelkich powierzchni. Zachęcamy do poznania możliwości, jakie dają.

 

Naklejki reklamowe – sposób na promocję firmy

Naklejki z logo firmy, kreacją i hasłem promocyjnym, kodem rabatowym, hashtagiem akcji marketingowej czy przyznanym certyfikatem to szybki sposób na wcielenie w życie działań reklamowych bez inwestowania środków w nowe katalogi lub ulotki bądź opakowania produktów. Z ich pomocą można zaangażować już istniejące materiały reklamowe w zupełnie nową akcję marketingową. Sprawdzają się też do brandowania wyposażenia firmowego czy kartonów do wysyłki produktów. To szczególnie przydatne we współpracy z influencerami – logotyp jest widoczny już od pierwszych sekund relacji z unboxingu paczki z produktami do testowania.

Naklejki reklamowe można na wielu poziomach dopasować do pomysłu i kreacji, np.:

  • nadać im oryginalny kształt związany z działalnością marki (projekt musi uwzględniać jedynie obrys cięcia, nie potrzebujemy wykrojnika), 

  • wybrać rodzaj podłoża, papier lub folię, w wersji błyszczącej czy w macie (dziś dużą popularnością cieszą się projekty na folii matowej: efekt jest nowoczesny, minimalistyczny),

  • uszlachetnić naklejki np. poprzez powłokę SoftTouch czy wybiórczą metalizację, czyli złocenie lub srebrzenie elementów projektu, np. napisów, 

  • zdecydować się na folię metaliczną: złotą, srebrną, miedzianą czy czerwoną lub folię holograficzną: opalizującą, dającą efekt trójwymiarowości.

Do promocji firmy warto wykorzystać też popularne „wlepki”, naklejki z zabawnymi lub inspirującymi napisami, hasłami, grafikami nawiązującymi do danego stylu życia, jakichś wydarzeń, zainteresowań itp. i z logo firmowym. Świetnie w tej roli wypadają naklejki holograficzne. Takimi „wlepkami” odbiorcy chętnie ozdabiają m.in. laptopy, plecaki, zeszyty szkolne czy meble.

 

Naklejki informacyjne - znakowanie produktów

Po pierwsze, dużo taniej i prościej jest zamówić zwykłe pudełko lub butelkę i naklejając etykiety samoprzylepne, zmienić je w opakowanie produktu. To rozwiązanie świetnie sprawdza się w przypadku wyrobów konfekcjonowanych czy też tworzonych ręcznie, choć nie tylko. Po drugie, gdy ten sam produkt występuje w wielu wariantach, które tylko nieznacznie się różnią, to zamiast przygotowywać różne opakowania, można po prostu użyć odpowiednich naklejek. 

Często firmy biorą udział w różnych akcjach, plebiscytach czy konkursach, otrzymują nagrody i wyróżnienia – i naklejka z logo sprawdza się idealnie, żeby powiadomić o tym klientów przeczesujących sklepowe półki.

Wreszcie etykiety samoprzylepne na rolce służą do znakowania produktów różnymi piktogramami i napisami informacyjnymi bądź ostrzegawczymi. To też tani i szybki sposób, aby dostosować dystrybuowany np. spoza UE produkt do wymagań rynku. Etykieta firmowa może wskazywać podmiot wprowadzający produkt do obrotu, zawierać polskie tłumaczenie opisu, składu czy zasad bezpieczeństwa.

 

Naklejki zabezpieczające – ochrona produktu

W zasadzie każde dobrej jakości naklejki firmowe sprawdzą się do ochrony produktu przed otwarciem, do poświadczenia oryginalnego opakowania. Jednak w tym celu najlepiej wykorzystać plomby zabezpieczające. To m.in. specjalne naklejki wykonane z wielowarstwowej folii na podłożu z ultrasilnego kleju. Nie da się ich oderwać bez pozostawiania śladu i przy odklejaniu ulegają uszkodzeniu. Kleju też trudno się pozbyć, więc naruszenie otwarcia produktu nie może ujść uwadze.

 

Naklejki-magnesy – drobne gadżety promocyjne

Szukając drobnych, ale fajnych gadżetów bądź materiałów promocyjnych w rozsądnej cenie, warto jeszcze zwrócić uwagę na naklejki magnetyczne, którymi odbiorca ozdobi swoją lodówkę albo samochód. Mogą służyć jak przyklejane logo, ale też podobnie jak „wlepki” nawiązywać do stylu życia, wydarzeń i pasji. Świetnie spisują się w ramach upominków na wszelkich eventach czy targach, jako „gratisy” w sklepie czy pamiątki wręczane po skorzystaniu z usług firmy. 

 

Naklejki wielkoformatowe – aranżacja sklepu lub salonu

Dzisiaj nawet sporej wielkości szyld to często za mało, by wyróżnić sklep bądź salon w otoczeniu innych punktów handlowych czy usługowych. Dobrym pomysłem jest więc baner reklamowy – tyle że nie zawsze możliwym do realizacji, a wynajem powierzchni zewnętrznej niemało kosztuje. Rozwiązaniem problemu stają się wielkoformatowe naklejki do wyklejenia okien, witryn. Są one cięte po obrysie i można zastosować je również na firmowych samochodach. Dobrze sprawdzają się we wnętrzach jako dekoracja ścian czy oznaczenia do organizacji poszczególnych działów w sklepie.

Oprócz ściennych są jeszcze naklejki podłogowe – ciekawa alternatywa dla plakatów i banerów. Również zdobią, ale i odgrywają rolę drogowskazów, kierując w stronę np. poszczególnych gabinetów usługowych czy działów sklepowych. 

Naklejka firmowa – jedno proste rozwiązanie, a setki wariantów i tysiące zastosowań. Polecamy i zapraszamy do współpracy z CYFROWO.COM.PL, w tym do skorzystania z bezpłatnej pomocy naszego działu graficznego. Chętnie przygotujemy prototypy czy próbki podłoża, żeby mieli Państwo pewność doboru parametrów i jakości. Gotowe naklejki i etykiety firmowe dostarczamy za pośrednictwem kuriera na dowolny adres.

 

FAQ

  • Ile trwa wydruk naklejek firmowych?

W drukarni CYFROWO.COM.PL druk naklejek trwa nawet zaledwie kilka godzin – w podbramkowych sytuacjach, gdy zależy na czasie, możemy przygotować zamówienie tego samego lub następnego dnia. W standardowym trybie na realizację trzeba czekać do kilku dni. 

  • Jak przygotować naklejki samoprzylepne z własnym logo?

Każda drukarnia ma własne wytyczne – zachęcamy do odwiedzenia na naszej stronie zakładki „Jak przygotować plik”. Pomocą służy też nasz dział graficzny.

  • Ile kosztują naklejki z logo firmy?

Cena naklejek jest uzależniona od wielu zmiennych, przede wszystkim wymiarów czy parametrów podłoża i druku, a także zastosowania uszlachetnień. Najtańsze cięte po obrysie naklejki na folii samoprzylepnej to koszt kilkudziesięciu groszy za sztukę.


↵   Powrót do listy artykułów